Для каждого высказывания, представленного пятью разными людьми А, В, С, D, Е, выберите соответствующую этому

Автор Top-Urok.Ru

Для каждого высказывания, представленного пятью разными людьми А, В, С, D, Е, выберите соответствующую этому высказыванию рубрику из списка 1–6. Варианты использования рубрик ограничены одним разом. Список включает в себя одну дополнительную рубрику. Запись будет прослушана дважды. 1. Ободряющий учитель 2. Сочувствующий учитель 3. Забавный учитель 4. Строгий учитель 5. Щедрый учитель 6. Уважительный учитель…

1) Какую скорость (в милях в час) показывает спидометр на мотоцикле Sharley, когда мотоцикл движется со скоростью 90

Автор Top-Urok.Ru

1) Какую скорость (в милях в час) показывает спидометр на мотоцикле Sharley, когда мотоцикл движется со скоростью 90 км/ч, при условии, что 1 миля равна 1,6 км? 2) Сколько марсианских лет Мише, если его возраст равен 25 земным годам и один земной год составляет 365,25 земных суток, а один год на Марсе длится 687 земных…

Tell me about the different departments in your college and the qualifications they offer

Автор Top-Urok.Ru

Tell me about the different departments in your college and the qualifications they offer. Подтвержденное решение: Тема: Различные отделения в Вашем колледже и предлагаемые квалификации Пояснение: В нашем колледже существуют несколько различных отделений, каждое из которых предлагает специальности и квалификации в определенной области. Вот некоторые из них: 1. Отделение гуманитарных наук: В этом отделении студенты…

Indicate whether the following statements are true, false, or not mentioned: 1. When the speaker was a child, he may

Автор Top-Urok.Ru

Indicate whether the following statements are true, false, or not mentioned: 1. When the speaker was a child, he may have used the phone only twice a week. 2. According to the speaker, modern phones cannot be considered as real phones. 3. The speaker believes that phones are devices primarily used for personal entertainment. Исчерпывающий…

Could you describe the political system of Russia using the given prompts? I want to discuss… Russia established the

Автор Top-Urok.Ru

Could you describe the political system of Russia using the given prompts? I want to discuss… Russia established the Russian Federation… From a political perspective, it can be said that… The leader of the country is… His responsibilities include… Russia has three branches of government:… The Federal Assembly comprises of… The State Duma is chosen…

Вопрос 1. What did she say about Mr. Smith? Вопрос 2. What will he do if you have time? Вопрос 3. What did she say to

Автор Top-Urok.Ru

Вопрос 1. What did she say about Mr. Smith? Вопрос 2. What will he do if you have time? Вопрос 3. What did she say to him about Peter and the history of Britain? Вопрос 4. What did my father do to help my little sister? Вопрос 5. What did he allow his Пошаговое объяснение:…

Select the appropriate options. a) He mentioned that his job was extremely dull. b) She informed me of her hunger. c

Автор Top-Urok.Ru

Select the appropriate options. a) He mentioned that his job was extremely dull. b) She informed me of her hunger. c) Jane inquired of Tom her lack of intention to attend the party. d) She inquired whether he would prefer going to the cinema instead. e) He stated his unwillingness to go. Проверенное решение: Содержание:…

What are Izumi and their family doing today?

Автор Top-Urok.Ru

What are Izumi and their family doing today? Точный ответ: Тема: Описание действий семьи Идзуми сегодня. Пояснение: Семья Идзуми — это вымышленная семья, поэтому мы можем предположить, что они могут заниматься разными делами в зависимости от их предпочтений и дня недели. Давайте предложим один возможный вариант для семьи Идзуми. Сегодня Изуми и их семья проводят…

a) Identify the words in the texts that have similar meanings to the given words: observe, consists of, commenced

Автор Top-Urok.Ru

a) Identify the words in the texts that have similar meanings to the given words: observe, consists of, commenced, ancient, frequently, diverse, intricate, merges, numerous, primary, additionally, maybe, to aid, nearly, extensive. b) Identify the words in the texts that have opposite meanings to the given words: wide, completed, complex, the eldest, the first, lacking,…